начало

ГЕРБ сезира Конституционния съд за мандата на ВСС и избора на тримата големи в съдебната система ГЕРБ сезира Конституционния съд за мандата на ВСС и избора на тримата големи в съдебната система

пререгистрация от аптека в зъболекарски кабинет

Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.

пререгистрация от аптека в зъболекарски кабинет

Мнениеот regmale » 01 Яну 2012, 19:02

Здравейте аз съм зъболекар и искам да попитам как седи въпроса с пререгистрацията от аптека в зъболекарски кабинет?Има ли някакви предимства ако взема под наем аптека , а не обикновенно помещение със статут на офис например? Ако някой знае какви документи са ми необходими ще му бъда много благодарна за отговора.
P.S. Честита нова Година !!!
regmale
Нов потребител

Re: пререгистрация от аптека в зъболекарски кабинет

Мнениеот TheOldMan » 03 Яну 2012, 00:23

Не, няма да има никаква разлика. Отново ще трябва да се минава цялата процедура по смяна на предназначението на помещението.
За документите... обърнете се към архитект или проектантска фирма които се занимават с подобни неща - те ще ви изготвят списък с документите, които трябва да си изкарате за узаконяване на кабинета. Доста от нещата са според зависи и не може да се даде точен отговор без да са запознати с цялостната картина.
Аз не съм юрист. Ползвайте съветите ми на своя отговорност!
TheOldMan
Активен потребител

Re: пререгистрация от аптека в зъболекарски кабинет

Мнениеот regmale » 03 Яну 2012, 13:52

Благодаря ти за отговора. :)