начало

Пленумът на ВСС стартира втора процедура за избор на шеф на ВАС Пленумът на ВСС стартира втора процедура за избор на шеф на ВАС

Необходими документи при покупко-продажба от община

Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Необходими документи при покупко-продажба от община

Мнениеот anna_p » 21 Авг 2017, 16:21

Здравейте!
Питането ми е следното:
Става въпрос за сключване на договор за покупко-продажба на недвижим имот - нива, при който продавачите са физически лица, а купувачът е община. Интересува ме трябва ли продавачите да представят нотариално заверени декларации по чл.264, ал.1 от ДОПК и по чл. 25 ал. 8 от ЗННД. Питам, защото сделката няма да се изповяда от нотариус. Съгласно ЗОС общинските договори за придобиване или разпореждане с имоти са писмени и имат силата на нотариални актове. Също така ме интересува дали трябва да се направят и справки в НАП относно евентуални задължения на продавачите, защото съгласно постановление на МС при възмездно придобиване на вещи от държавни учреждения от физически и юридически лица ако имат задължения към държавата, съответното държавно учреждения купувач превежда дължимата сума от задължението към съответната институция и едва след това ако има остатък се превежда на продавача.

Много Ви благодаря!
anna_p
Нов потребител
 
Мнения: 7
Регистриран на: 11 Авг 2017, 11:33

Назад към Покупко-продажба


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 14 госта


cron